Sukujuhlat Ähtärissä, Mustikkavuorella 17.7.2005

18.4.2013

Sahansoiton Suomen mestari Kari Anttila antoi näytteen taidostaan.
Erkki Niemi soitteli haitaria, Severi Tallbacka ja Tarja Ylikoski-Udd toimivat yhteislaulujen esilaulajina.
Sukukokousyleisöä 2005 Ähtärin Mustikkavuorella
Yksi suvun patriarkoista Unto Halla-aho ja sukuseuran hallituksen varapuheenjohtaja Markku Mäenpää. Unto Halla-aho on mm. auttanut merkitsemään kolunsarkalaisten käyttämän kirkkotien karttoihin. Takan Ähtärin kansallispuvussa Maija Männikkö.
Elli Isoaho muisteli pakinassaan nuoruuden aikojaan.
Puheenjohtaja Liisa Keisala sekä Laura Löytömäki, jota muistettiin kukkasin hänen sukuseuran hyväksi tekemästään työstä.
Vuosikokouksen puheenjohtajana toimi Elise Kääntönen ja sihteerinä Simo Jousmäki.

Kolunsaran sukuseura kokoontui Ähtärissä sunnuntaina 17.7.2005. Ohjelma alkoi jumalanpalveluksella kirkossa klo 10, pastori Anni Punkka saarnasi. Ruokailun jälkeen ohjelmallinen kokous pidettiin Mustikkavuoren tanssilavalla klo 13. Tarjolla oli kaksi erilaista 1½ tunnin kiertoajelua oman valinnan mukaan. Toinen tutustutti nykypäivän Ähtäriin, toinen Suomen sodan tapahtumien kulkuun teemalla Sodan ja rauhan tie.