Sukujuhlat Ähtärissä lauantaina 1.7.2006

18.4.2013

Asko Vuorinen, Kerttu Luoma ja Airi Vuorinen tauolla
Kesäjuhlaan osallistui kaikkiaan runsaat 170 henkeä. Eturivissä lausujat Elli Isoaho ja Riitta Luoto.
Tasavuosia vuoden mittaan täyttäneet hallituksen jäsenet onniteltavina: Ritva Oikari (50), Simo Jousmäki (60) ja Juhani Löytömäki (60) saivat kävelysauvat ja Rauno Halla-aho (50) jo aikaisemmin kassaran, jota ei saa käyttää sukupuun karsimiseen!
Pelimannit säestivät alkuhartauden virret, ja yhteislaulut sekä viihdyttivät mm. jenkkasikermällä. Kolunsaran laulun "esilaulaja" Aksa Ihanus, Kari Lamminpää, Severi Tallbacka ja ryhmän vetäjä Leo Mäkiaho

Kolunsaran sukuseura kokoontui vuotuiseen kesäkokoukseen Ähtärin ammatti-instituutin tiloihin lauantaina 1.7.2006. Juhlassa julkaistiin neljännen sukukirjan ensimmäinen osa Yrjö Heikinpojan jälkeläisistä. Päävastuun kirjan toimittamisesta kantaneet kirjatoimikunnan jäsenet taittaja Lauri Rantamäki, toimikunnan puheenjohtaja Eino Kotamäki ja jäsenet Liisa Tallbacka, Kerttu Luoma ja Sirkka Mäenpää kukitettiin kiitokseksi uurastuksestaan. Aino Veteläsuo piti esitelmän hieman kaukaisemmista sukulaisista, C.G.E. Mannerheimista ja Adolf Ehrnroothista.