Sukuseura kokoontui Soinissa 20.7.2003

18.4.2013

Edessä sihteeri Liisa Tallbacka ja vuosikokouksen puheenjohtaja Heikki Kuoppamäki, takana Viola Särkijärvi sekä Nancy ja William (Bill) Clarke.

Koulunsaran sukuseuran vuosikokous pidettin Soinissa 20.7.2003. Ohjelma alkoi jumalanpalveluksella kirkossa klo 10.00 ja jatkui yläasteella, jossa ensin ruokailtiin. Sukukokoukseen osallistui noin 300 henkeä. Varsinaisessa kokouksessa valittiin seuralle hallitus ja käsiteltiin muut sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen seurasi Kyntölän ja Mytkäniemen sukuhaaroista kertovan kirjan julkistaminen. Kyseessä on kolmas sukuseuran julkaisemista teoksista. Wanahan Aijan Päivät pidettiin Soinissa samaan aikaan, jotta sielläkin saattoi poiketa samalla kertaa.