Sukuseura kokoontui Pylkönmäellä 21.7.2001

18.4.2013

Sukua kokoontuneena lipunnostoon Lauttamäen pihamaalle
Esillä oli sukuseuran julkaisuja; kaksi julkaistua kirjaa ja muita tuotteita kuten edessä oleva sukupuu. Esittelijänä Kerttu Luoma, sukuseuran innokas sukututkija.
Sukuseuran puheenjohtaja Liisa Keisala, rovasti Marjatta Koskenvesa, Elli Isoaho ja Riitta Luoto , jotka vastasivat riihikirkon ohjelmaosuudesta.

Sukuseuran perinteinen vuosikokous pidettiin mahtavissa puitteissa yli sadan osanottajan voimin Lauttamäen tilan vanhassa sukuseuran tunnelmaa sopivassa ympäristössä 21.7.2001. Lipunnoston jälkeen siirryttiin riihikirkkoon olkiristin alle kuuntelemaan SaNaisten esitystä (josta joku sanoi, että vain senkin takia kannatti tulla). Soinilaista sukujuurta olevan rovasti Marjatta Koskenvesan pitämä alkuhartaus ja talon kertomus riihikirkon synnystä ja käytöstä johdattelivat vieraat maittavan ruokapöydän ääreen juhlatilaksi muutettuun entiseen navettaan. Maittavien kahvien jälkeen väki jäi makostelemaan niin paikkaa kuin yhdessäoloakin ja monet kuuluivat kaipaavan vuosittaista kokoontumista. On mukava kuulua yhteen ja tutustua sukulaisiin!